Kerstvakantie 2024
Vanaf maandag 23 december tot en met zondag 29 december zijn wij gesloten.
In deze periode is er geen bezorging en is het niet mogelijk om bestellingen af te halen.
Provincie: | Bestellen vóór: |
Noord-Brabant | Maandag 10:00 uur |
Friesland, Groningen, Drenthe | Maandag 10:00 uur |
Limburg & Belgisch Limburg | Maandag 10:00 uur |
Zeeland & België (postcodes 1000 – 1900, 2000 – 2999 en 8000 t/m 9999 België postcodes 3000 t/m 3999 |
Woensdag 09:00 uur Maandag 10:00 uur |
Utrecht | Woensdag 09:00 uur |
Gelderland | Woensdag 09:00 uur |
Overijssel | Woensdag 09:00 uur |
Flevoland | Woensdag 09:00 uur |
Noord-Holland | Maandag 10:00 uur |
Zuid-Holland | Maandag 10:00 uur |
Mocht u de bestelling later hebben geplaatst en het toch nog dezelfde week willen ontvangen óf heeft u de bestelling eerder nodig dan de eerst volgende bezorgroute? Mail of bel even voor de mogelijkheden (06-48586466).
Na maandag 09.00 uur is het niet meer mogelijk om te bestelling te wijzigen of (deels) te annuleren. Dit in verband met de producten die voor u worden besteld bij onze leveranciers. Wilt u graag nog iets bijbestellen? Dan kunt u een e-mail sturen naar info@florisvlees.nl
Aanbod producten
Wij hechten zeer veel waarde aan de kwaliteit van de aangeboden producten, evenals de herkomst. De producten in de bestellijst zijn daarom zorgvuldig geselecteerd op hoge kwaliteit. Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties over een product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of per email: info@florisvlees.nl
Hoe werkt het bestellen?
Selecteer de gewenste producten. Deze komen automatisch in de bestellijst te staan.
Staan alle gewenste producten in de bestellijst? Klik vervolgens op Afrekenen om door te gaan naar de bestelprocedure. Op deze pagina kunnen de contactgegevens worden ingevuld. Daarnaast kunt u zelf de keuze maken op welke datum u de bestelling laat bezorgen (afhankelijk van uw regio). Klik vervolgens op Bestelling plaatsen om de bestelling definitief te bevestigen. Er wordt automatisch een e-mail verstuurd met een bevestiging van de bestelling. Let op: mogelijk ontvangt u de bestelbevestiging in de ongewenste post of spam folder.
Product in nabestelling. Wat betekent dit?
Als er bij een product vermeld wordt “in nabestelling” dan is dit product laag of niet bij ons op voorraad en gaan wij dit voor u bestellen. U kunt er in principe altijd vanuit gaan dat dit product direct meegeleverd wordt samen met de overige producten van uw bestelling, tenzij het product bij de producent niet meer leverbaar is.
Bezorging
De bestelling wordt aan huis bezorgd, door heel Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden) en een deel van België. In België bezorgen wij in de provincies Vlaanderen, Antwerpen en Belgisch Limburg. Het minimale bestelbedrag (exclusief bezorgkosten) is €35,00. Alles wordt diepgevroren aan huis geleverd met eigen vriestransport. (-18 graden Celsius).
Om de bestelling altijd netjes op tijd én diepgevroren met ons eigen vriestransport bij u thuis te bezorgen, hanteren wij bij iedere bestelling een vast bedrag aan bezorgkosten. Wij kiezen er bewust voor om de kosten zo transparant mogelijk voor u te houden en daarom berekenen wij de bezorgkosten niet door in onze productprijzen. Op deze manier betaald u altijd een eerlijke prijs voor het product.
Bezorgkosten Nederland: €8,95
Bezorgkosten België: €11,95
Afhalen
Het is ook mogelijk om uw bestelling zelf af te halen. Dit kan enkel op bestelling, via de website. Wij hebben op zaterdagochtend tussen 10:00 – 11:00 uur onze vaste afhaaldag. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven dat u de bestelling graag zou willen afhalen.
Wanneer en rond welk tijdstip wordt mijn bestelling bezorgd?
Op de pagina Bezorging (rechts bovenaan de pagina) staan alle data weergegeven en in welke gebieden er gereden wordt. Deze pagina wordt regelmatig bijgewerkt met nieuwe ritten.
Op de maandag wordt de planning gemaakt. Nadat de routes zijn gemaakt ontvangt u de tijdsindicatie van de bezorging per e-mail. Deze e-mail ontvangt u altijd op de maandag.
Geen e-mail ontvangen? Controleer dan even de ongewenste mail / spam folder of neem contact met ons op.
Op de bezorgdag zelf stuurt de chauffeur altijd circa 15-30 minuten van te voren nog een SMS bericht indien er een mobiel telefoonnummer is opgegeven. Zo hoeft u niet te wachten tot uw bestelling wordt bezorgd.
Houd er a.u.b. rekening mee dat de tijdsindicatie van de bezorging een indicatie is. Door omstandigheden kan dit afwijken en wordt het tijdstip mogelijk vroeger of later. De chauffeur houdt u hiervan altijd op de hoogte.
Gewichtsafwijkingen bij enkele (bulk)producten
De verpakkingen van enkele producten kunnen soms iets afwijken in gewicht. Vaak geldt dit voor de bulk verpakkingen. Het gewicht van deze producten wordt altijd achteraf aangepast. Dit verschil wordt direct na de levering verrekend. Het totaalbedrag kan om deze reden iets meer of minder worden. Houd hier a.u.b. rekening mee.
Betaling
Tijdens het bestelproces kan de bestelling direct via iDeal betaald worden. Achteraf betalen na de levering is niet mogelijk.
Hoewel deze website met de grootste zorg is samengesteld en regelmatig wordt geactualiseerd, kan aan de informatie op deze website geen rechten worden ontleend.