21 April tot en met 27 April zijn wij gesloten.
In deze week is er géén bezorging en is het afhalen van de bestelling niet mogelijk.
Wat betekent ‘beschikbaar via nabestelling’ bij een product?
Voor ons is dit een melding dat wij het product gaan bijbestellen. Uw bestelling zal altijd compleet geleverd worden inclusief de producten die deze melding geven.
Tot wanneer kan ik uiterlijk bestellen?
Noord-Holland bestellen vóór maandag 10:00 uur
Zuid-Holland bestellen vóór maandag 10:00 uur
Noord-Brabant bestellen vóór maandag 10:00 uur
Friesland, Groningen, Drenthe bestellen vóór maandag 10:00 uur
Limburg & Belgisch Limburg bestellen vóór maandag 10:00 uur
Belgie regio Antwerpen & Vlaanderen bestellen vóór woensdag 09:00 uur
Zeeland bestellen vóór woensdag 09:00 uur
Utrecht bestellen vóór woensdag 09:00 uur
Gelderland bestellen vóór woensdag 09:00 uur
Overijssel bestellen vóór woensdag 09:00 uur
Flevoland bestellen vóór woensdag 09:00 uur
Mocht u de bestelling later hebben geplaatst en het toch nog dezelfde week willen ontvangen óf heeft u de bestelling eerder nodig dan de eerst volgende bezorgroute? Mail of bel even voor de mogelijkheden (06-48586466).
Na maandag 09.00 uur is het niet meer mogelijk om te bestelling te wijzigen of (deels) te annuleren. Dit in verband met de producten die voor u worden besteld bij onze leveranciers. Wilt u graag nog iets bijbestellen? Dan kunt u een e-mail sturen naar info@florisvlees.nl
Regio indeling
Het kan voorkomen dat de bestelling op een andere dag in de week bezorgd zal worden in verband met het verloop van onze routes. Dit houdt in dat de bestelling mogelijk een dag eerder of een dag later bezorgd zal worden. U ontvangt hier dan altijd op de maandag voorafgaand een bericht over, samen met de tijdsindicatie van de levering.
Aanbod producten
Wij hechten zeer veel waarde aan de kwaliteit van de aangeboden producten, evenals de herkomst. De producten in de bestellijst zijn daarom zorgvuldig geselecteerd op hoge kwaliteit. Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties over een product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of per email: info@florisvlees.nl
Hoe werkt het bestellen?
Selecteer de gewenste producten. Deze komen automatisch in de bestellijst te staan.
Staan alle gewenste producten in de bestellijst? Klik vervolgens op Afrekenen om door te gaan naar de bestelprocedure. Op deze pagina kunnen de contactgegevens worden ingevuld. Daarnaast kunt u zelf de keuze maken op welke datum u de bestelling laat bezorgen (afhankelijk van uw regio). Klik vervolgens op Bestelling plaatsen om de bestelling definitief te bevestigen. Er wordt automatisch een e-mail verstuurd met een bevestiging van de bestelling. Let op: mogelijk ontvangt u de bestelbevestiging in de ongewenste post of spam folder.
Bezorging
De bestelling wordt aan huis bezorgd, door heel Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden) en een deel van België. In België bezorgen wij in de provincies Vlaanderen, Antwerpen en Belgisch Limburg. Het minimale bestelbedrag (exclusief bezorgkosten) is in Nederland €40,00. In België is het minimale bestelbedrag € 80,00. Alles wordt diepgevroren aan huis geleverd met diepvriestransport. (-18 graden Celsius).
Afhalen
Het is ook mogelijk om uw bestelling zelf af te halen. Dit kan enkel op bestelling via de website. Wij hebben op zaterdagochtend tussen 10:00 – 11:00 uur onze vaste afhaaldag. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven dat u de bestelling graag zou willen afhalen.
Wanneer en rond welk tijdstip wordt mijn bestelling bezorgd?
Op de pagina Bezorging (onderaan op de pagina) staan alle data weergegeven en in welke gebieden er gereden wordt. Deze pagina wordt regelmatig bijgewerkt met nieuwe ritten.
Op de maandag wordt de planning gemaakt. Nadat de routes zijn gemaakt ontvangt u de tijdsindicatie van de bezorging per e-mail. Deze e-mail ontvangt u altijd op de maandag. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan even de ongewenste mail / spam folder of neem contact met ons op.
Op de bezorgdag zelf stuurt de chauffeur altijd circa 15-30 minuten van te voren nog een SMS bericht indien er een mobiel telefoonnummer is opgegeven. Zo hoeft u niet te wachten tot uw bestelling wordt bezorgd.
Houd er a.u.b. rekening mee dat de tijdsindicatie van de bezorging een indicatie is. Door omstandigheden kan dit afwijken en wordt het tijdstip mogelijk vroeger of later. De chauffeur houdt u hiervan altijd op de hoogte.
Gewichtsafwijkingen bij enkele (bulk)producten
De verpakkingen van enkele producten kunnen soms iets afwijken in gewicht. Vaak geldt dit voor de bulk verpakkingen. Het gewicht van deze producten wordt altijd achteraf aangepast. Dit verschil wordt direct na de levering verrekend. Het totaalbedrag kan om deze reden iets meer of minder worden. Houd hier a.u.b. rekening mee.
Betaling
Tijdens het bestelproces kan de bestelling direct via iDeal betaald worden. Achteraf betalen na de levering is niet mogelijk.
Hoewel deze website met de grootste zorg is samengesteld en regelmatig wordt geactualiseerd, kan aan de informatie op deze website geen rechten worden ontleend.