Aanbod producten
Wij hechten zeer veel waarde aan de kwaliteit van de aangeboden producten, evenals de herkomst. De producten in de bestellijst zijn daarom zorgvuldig geselecteerd op hoge kwaliteit. Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties over een product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of per email: info@florisvlees.nl

Tot wanneer kan ik bestellen?
Bestellen kan tot maandag 09.00 uur om nog dezelfde week geleverd te krijgen (afhankelijk van het bezorgschema). Mocht u de bestelling later hebben geplaatst en het toch nog dezelfde week willen ontvangen óf heeft u de bestelling eerder nodig dan de eerst volgende bezorgroute? Mail of bel even voor de mogelijkheden.
Let op: na maandag 09.00 uur is het niet meer mogelijk om te bestelling te wijzigen of (deels) te annuleren. Dit in verband met de producten die voor u worden besteld bij onze leveranciers. Wilt u graag nog iets bijbestellen? Dan kunt u een e-mail sturen naar info@florisvlees.nl

Hoe werkt het bestellen?
Selecteer de gewenste producten. Deze komen automatisch in de bestellijst te staan.
Staan alle gewenste producten in de bestellijst? Klik vervolgens op Afrekenen om door te gaan naar de bestelprocedure. Op deze pagina kunnen de contactgegevens worden ingevuld. Klik vervolgens op Bestelling plaatsen om de bestelling definitief te bevestigen. Er wordt automatisch een e-mail verstuurd met een bevestiging van de bestelling. Let op: mogelijk ontvangt u de bestelbevestiging in de spam folder.

Bezorging
De bestelling wordt aan huis bezorgd, door heel Nederland en een groot deel van België. De bezorgkosten zijn €4,95 per bestelling in Nederland en €6,95 per bestelling in België.
Het minimale bestelbedrag (exclusief bezorgkosten) is €30,00. Alles wordt diepgevroren geleverd met eigen vriestransport. (-18 graden Celsius).

Wanneer en rond welk tijdstip wordt mijn bestelling bezorgd?
Op de pagina Bezorging (rechts bovenaan de pagina) staan alle data weergegeven en in welke gebieden er gereden wordt. Deze pagina wordt regelmatig bijgewerkt met nieuwe ritten.
Op de maandag wordt de planning gemaakt. Nadat de routes zijn gemaakt ontvangt u de tijdsindicatie van de bezorging per e-mail. Deze e-mail ontvangt u altijd op de maandag. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan even de ongewenste mail / spam folder of neem contact op.

Op de bezorgdag zelf stuurt de chauffeur altijd circa 15-30 minuten van te voren nog een SMS bericht indien er een mobiel telefoonnummer is opgegeven. Zo hoeft u niet te wachten tot uw bestelling wordt bezorgd.

Houd er a.u.b. rekening mee dat de tijdsindicatie van de bezorging een indicatie is. Door omstandigheden kan dit afwijken en wordt het tijdstip mogelijk vroeger of later. De chauffeur houdt u hiervan altijd op de hoogte.

Gewichtsafwijkingen bij enkele (bulk)producten
De verpakkingen van enkele producten kunnen soms iets afwijken in gewicht. Vaak geldt dit voor de bulk verpakkingen. Het gewicht van deze producten wordt altijd achteraf aangepast. Dit verschil wordt direct na de levering verrekend. Het totaalbedrag kan om deze reden iets meer of minder worden. Houd hier a.u.b. rekening mee.

Betaling
Tijdens het bestelproces kan de bestelling direct via iDeal betaald worden. Achteraf betalen na de levering is niet mogelijk.

3-9-2018: Informatie schildklierhormoon en KVV
Bij de productie van de eigen lijn KVV rollen wordt geen gebruik gemaakt van strotten, luchtpijpen en nekken. Dit is het gebied waar de schildklier zich bevindt.
Twee verschillende mixen zijn getest door het Universitair Veterinair Diagnostisch Laboratorium in Utrecht. De waardes van het schildklierhormoon dienden tussen de 0 – 0,75 te zijn. De 2 geteste mixen zijn de 100% Rundmix en de Paard/Konijn mix. Het schildkliergehalte kan namelijk het hoogste zijn bij hoefdieren zoals paard en rund. In de Paard/Konijnmix is de uitslag 0,0 en in de 100% Rundmix is de gemeten concentratie 0,4 wat ruim onder de aanbevolen concentratie ligt.